Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Ετοιμάζω ταξίδι!!!


Δύο πράγματα σκεφτόμουν σερφάροντας (προς το παρόν μόνο ιντερνετικά)...
1. Σε ποιό ερημονήσι να κάνω τις διακοπές μου
2. Τι ρούχα να πάρω μαζί μου ώστε να είμαι in-fashion όταν πεταχτούμε με το boyfriend στο κοντινό κοσμοπολίτικο νησί για 2 μερούλες dancing & drinking μετά το "άδειασμα" στο ερημονήσι???

Για το πρώτο.. το σκέφτομαι ακόμα: Σίκινο? Χάλκη? Φούρνοι? Κάποιο που ακόμα δεν ξέρω καν το όνομά του και άρα είναι και το επικρατέστερο?... Χμ.. χμ.. μούμπλε ... μούμπλε...τσ..τς...

Όσο για το τι θα πάρω μαζί μου...
Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε τιάρα πριγκήπισσας! όπως αυτή που φοράει η Νικόλ..


Κι ένα μακρύ αέρινο φόρεμα, σε μετάξι, κάτι ανάλαφρο, με βαθύ ντεκολτέ και τιραντάκι... να φυσάει στο νησάκι... να κάνουμε και καμία βουτιά, μπανάκι νυχτερινό με τα ρούχα!!!!!!!!!!!!!!! Μεσα!!!!!!!!!!!!!!!

Πάντως έχω λατρέψει την επιστροφή των jumpsuits... Δεν το έχω τολμήσει ακόμα μα θα αγοράσω ένα για τις καλοκαιρινές εξόδους.. Πολύ μου άρεσε της Stefanel, και το στυλ και το χρώμα
Αυτό που αγόρασα και πραγματικά κάνει από μόνο του στυλ είναι ένα τύπου βινύλ - sexy - παντελόνι - κολάν! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σαν αγορά: πάει με όλα!


Και τώρα.. μου μένει να βρω το absolytely fabulous ζευγάρι γυαλιά ηλίου!!!!!!!!!!!!!!!!
και το απόλυτα άνετο but special πεδιλάκι για τα καλντερίμια και τα πλακόστρωτα...

I'll keep searching....

1 σχόλιο: