Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Το πιο όμορφο δωμάτιο του κόσμου!



Πιστεύω ότι το πιό όμορφο δωμάτιο του κόσμου είναι το υπνοδωμάτιο μου! Ξέρω..ξέρω.. Είμαι υποκειμενική. Αλλά είναι το καταφύγιό μου, στο κομοδίνο μου έχω τα αγαπημένα μου βιβλία, εκεί ακουμπάω το αγαπημένο μου φλυτζάνι με ρόφημα βαλεριάνας για γλυκό ύπνο, εκεί τα σταυρόλεξα μου που με χαλαρώνουν, τις βελόνες πλεξίματος (Ναι ναι ξεκίνησα να πλέκω, αφορμή στάθηκε μία φωτό της Kelly Wearstler που φορούσε μια καταπληκτική τουαλέτα, ξαπλωμένη σε ένα φοβερό καναπέ με χίλιες δυό μαξιλάρες από τρομερά υφάσματα να πλέκει ένα πανεμορφο πλεκτό) ...
Με αφορμή βέβαια αυτην την φωτό, έκανα και λίγο google searching την Kelly..και ανακάλυψα θησαυρούς! Είναι μία απίστευτη Interior Designer... Και αφού ξεκινήσαμε να μιλάμε για Εσωτερική Διακόσμηση θα μοιραστώ κάποιες φωτογραφίες που έχω βρει κατακαιρούς στο ιντερνετ από χώρους που μου αρέσουν πολύ!
Κερασάκι στην τούρτα: Φυσικά το δωμάτιο της Carrie Bradshaw απο την απόλυτη fashion σειρά & ταινία Sex and The city!























Οι παραπάνω εικόνες είναι της Kelly, η αποκάτω είναι από το σπίτι ενός ζευγαριού καλλιτεχνών μόνο που δεν θυμάμαι τα ονόματά τους (νομίζω ο άντρας είναι graphic designer....)





Παρακάτω έχω τις φωτό από το σπίτι της Carrie στη διάρκεια της σειράς, αλλά και μετά την ανακαίνιση που του έκανε μετά τη μεγάλη τραγωδία με τον Mr Big...




Ειλικρινά δεν ξέρω ποιό απο τα δύο στιλ του σπιτιού της Carrie μου αρέσει περισσότερο... Πάντως for the record, το δωμάτιο μου το είχα κάνει γαλάζιο πριν βγει η ταινία στο σινεμά...
Κι επειδή με όλα αυτά θυμήθηκα την κάμαρά μου την παιδική, κάνω embeded ένα videaki από youtube για soundtrack αυτού του post (σημαντικό trivial: στο βίντεο δείχνει τη Lexington Avenue του East Side στο Manhattan κι ευχαριστώ τον χρήστη που το έφτιαξε)



5 σχόλια:

  1. paw pisw loipon sth mama mou ....
    mu aresan kai emena kai oi 2 ekdoxes tu spitiou ths carrie !
    alla to pio wraio einai to dwmatio sou antikeimenika :)Pp
    kale pws ekanes thn amugdalia ston toixo esu thn ekanes einai teleia
    ftiaxe post me odhgies thelw ki egw
    pws ta kataferneis me tis belones?
    ebala th giagia na mu deiksei alla eimai polu anupomono atomo :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H amugdalia einai ena set aytokollita pou pira apo ta IKEA, eixe 12 eurw, ta eixe kai se alla xrwmata! einai gemata apo pio mikra autokollita kai thelei otan to ftiaxneis na pigaineis kai liga vhmata pisw na vlepeis thn genikh eikona.. exei klaria, louloudakia kai poulakia!!!

    Me tis velones, dyskoleytika ligaki! mou edeiksan kai emena, mia kyria, alla odhgies eixa vrei online sto site tou BURDA http://www.burdastyle.com/ . Epsaxna na mathw na ravw giati exw oneiro zwhs na ftiaxnw monh mou ta rouxa mou... pros to paron mono ena kontima panteloniou exw kanei :-) alla exw "peiraksei" rouxa pou agorazw: mia souritsa edw, mia kordelitsa ekei, tous allazw ta koumpia... mikroleptomereies pou omws ta kanoun ligo pio proswpoihmena..

    Pantws me to pleksimo, hremeis poluuuuuuuuu...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρα από τα παραπάνω, αν θέλεις με το πλεξιμο να δεις γρηγορα αποτελέσματα, πρέπει να πάρεις πιο χοντρές βελόνες, να κάνεις την χοντρή πλέξη.. Εγώ ακόμα δεν την έχω κάνει διότι φτιάχνω την πολύ πυκνή πλέξη που λες αμαν να δεις αποτέλεσμα... Φτιάχνω μια πλεκτή τσάντα - clutch για την αδελφή μου! μόλις την τελειώσω θα την ανεβάσω σε φωτό!
    Θα περιμένω επιείκια όμως :-)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ax uperoxa mprabo sou ! ! !
    perimenw fwto ths clutch bag for the sister
    thanks a lot pu apanthses ! ! !
    mhpws eides mia tainia pu htan afierwma xthes to bradu sth natali wood arga to bradu (2-3) kai ephrreasthkes? forage uperoxa foremata......alla dn nomizw oti htan 20's prepei na tan pio polu 50's opote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dystyxws den thn eida! tis latrevw aytes tis tainies tou amerikanikou kinimatografou! kuriws tis aspromaures... Mou aresei to retro-vintage-glam mallon..xm..isws prepei na to koitaksw ayto!

    e-see you again!

    ΑπάντησηΔιαγραφή